Nisam pisao na blogu dugo vremena a bilo je dosta meni važnih dogadjaja 🙂 Evo o svemu pomalo.

Dobio sam nagradu na konkursu “Prvi izazov” HTC telefon Desire Z koji trenutno koristim i odličan je.  Čitav konkurs je bio jako lijepo iskustvo za mene i nadam se da će i sledeće godine biti nešto slično. Detaljnije o svemu pogledajte http://www.vijesti.me/vijesti/milan-filip-markovic-autori-najbolje-android-aplikacije-clanak-80263

Takodje sam bio i na obilježavanju Social Media Day u organizaciji Digitalizuj.me i predstavio moju aplikaciju kao najmladji učesnik konkursa zajedno sa najbolja tri takmičara. O čitavom dogadjaju možete čitati na http://digitalizuj.me/2012/07/zasto-je-ivan-minic-moj-novi-guru-cujes-li-jon-stewarte-i-prvi-smday-u-crnoj-gori/

Uz pomoć tviteraša iz Crne Gore sam se našao i na ljetnjoj školi programiranja na Ivanovim koritima i zbog toga sam im jako zahvalan. To je trajalo od 4 do 14 jula, stekao sam dosta drugova i naučio mnogo o takmičarskom programiranju zahvaljujući profesoru Goranu Šukoviću i ostalim profesorima sa PMF-a. I za to imam link 😀 pa ako vas zanima http://www.vijesti.me/vijesti/pripreme-informaticku-olimpijadu-polaznici-bolji-nego-ikad-clanak-83308

I jedna slika sa Lovćena.

To bi bilo to za ovaj put 🙂

 

Leave a Reply

