Prošle nedjelje sjetio sam se pjesme Ja ne volim da sam sam od Dragana Radulovića koja se uči u osnovnoj školi. Čudno mi je bilo kako sam je jedva našao na internetu i to sasvim slučajno na jednom forumu. Ovdje ću objaviti čitav tekst jer pjesma je stvarno divna.

Gledam jednu samu lastu,
a sami su tužni,znam
u samoći suze rastu
ja ne volim da sam sam.

Sam djedica parkom šeta,
samo Sunce trne plam,
u samoći sjeta cvjeta,
ja ne volim da sam sam.

Kao da je nešto boli,
sama lasta nebom kruži,
nek` samuje ko god voli,
hoću s vama da se družim.

Gledam jednu samu lastu,
a sami su tužni,znam,
u samoći suze rastu,
Ja ne volim da sam sam.

Dragan Radulović

Leave a Reply

